Orada olacağım! Ya SEN ?

Eskişehirspor Yönetimi yıllardır kombine satışlarının reklamını pek yapamamakla eleştirilir.(O kadar çok eleştiri var ki..)

Kamara, Kris Boyd, Skibbe ve son olarak bugün transferi açıklanan Dede ile taraftarın büyük bir kısmının memnun kaldığı isimleri takımımıza kazandıran kulübümüz şimdi de kombine biletler için satış stratejisi geliştirmiş vaziyette.

İskoç Ligi’nde gol krallıkları yaşamış Kris Boyd’un fotoğrafının bulunduğu ve ” Ben Kris BOYD. İskoçya’da doğdum. Glasgow Ibrox Stadium’da 3 kez gol kralı oldum. Şimdi Atatürk Stadı’nda aynısı yapmak için orada olacağım Ya SEN ?” yazılı broşürler internette dolaşmaya başladı. Sağ alt köşede de kombine bilet satış noktaları yazılmış
.
Biz de Felsefesis olarak taraftarın dilinden bir broşür hazırladık. Broşürümüzde ateşli bir renkdaşımız ve ”Ben Eskişehirspor TARAFTARI. Eskişehir’de doğdum. Açık tribünün üstünün kapatılması palavrasına defalarca kez şahit oldum. Şimdi Atatürk Stadı’nda tekrar tepkimi vermek için orada olacağım, Ya SEN ?” yazısı yer alıyor. 

Sizce de olması gereken aslında alttaki broşür değil mi ?

0 yorum:

Anadolu'nun Son Kalesi!

Amigo Orhan

No Pyro No Party!

Yağmurda Çamurda

problem?

Seni Bizim Kadar...

Kuralları S*ktir Et!

Maziyi Savura Savura..

Her Zaman, Her Yerde !

Seninleyiz

Bir Defa Değil Bin Defa !

Aşk Siyah Kırmızı

Anti Bizans

Kaldırım Tribünü!

Tapmadık Asla..