O Köy Bizim Köyümüz! -Gümüşkonak

Daha önce Alpu, Beylikova, Çifteler ve Mahmudiye’de gerçekleştirilen O Köy Bizim Köyümüz! etkinliğinin beşincisi 6 Mayıs 2011 tarihinde Günyüzü İlçesi Gümüşkonak Kasabası’nda gerçekleştirildi.
2009-2010 SBS sınavında Günyüzü İlçesi’nin en başarılı okulu olan Gümüşkonak İlköğretim Okulu’ndaki 122 öğrenciye Eskişehirspor formalarının yanı sıra, Eskişehirspor masa takvimi, dergisi ve kalem-silgi-defter seti hediye edildi.

Bu organizasyonu maddi-manevi olarak tümüyle üstlenen Boğaz’ın Kırmızı Şimşekleri’ne ve dergi desteği veren Eskişehirspor Dergisi’ne  teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Benim için bu seferki organizasyonu diğerlerine göre daha anlamlı kılan ise doğum günümde gerçekleşmesiydi :) Alabileceğim en güzel doğum günü hediyelerinden biri, Eskişehirspor vasıtasıyla mutlu olan çocukların saf ve temiz duygularla gülümsemeleriydi..
Ayrıca yukarıda da belirttiğim gibi BKŞ (Boğaz’ın Kırmızı Şimşekleri) bu organizasyonu maddi olarak üstlenmekle kalmayıp, dağıtım esnasında da bizzat yerlerini aldılar. Başarılı bir organizazyonun ardından dönüş yolunda araçlardan birinin lastiğinin patlaması da nazar boncuğu oldu :)


Bir sonraki organizasyon alfabetik sıraya göre Han İlçesi’nde olacak.

Önümüzdeki organizasyonlara katkıda bulunmak isteyenler aşağıdaki hesap numarasına, açıklama kısmına ”O köy bizim köyümüz-Günyüzü” yazarak güçleri yettiğince destek olabilirler.

Vakıfbank
IBAN : TR23 0001 5001 5800 7296 3564 06

Emre ANGI

irtibat : emreangi@hotmail.com
Toplanan paraların kuruşu kuruşuna hesabının verildiği sayfamız ;

http://www.eskisehirspor.com/forum/forum_posts.asp?TID=2745&PN=1

Daha önce gerçekleştirilen organizasyonlardan fotoğraflar ;
Mahmudiye İlköğretim Okulu ;
Sakarıkaracaören İlköğretim Okulu (Alpu) ;
Yeniyurt İlköğretim Okulu (Beylikova) ;
Ortaköy İlköğretim Okulu (Çifteler) ;

0 yorum:

Anadolu'nun Son Kalesi!

Amigo Orhan

No Pyro No Party!

Yağmurda Çamurda

problem?

Seni Bizim Kadar...

Kuralları S*ktir Et!

Maziyi Savura Savura..

Her Zaman, Her Yerde !

Seninleyiz

Bir Defa Değil Bin Defa !

Aşk Siyah Kırmızı

Anti Bizans

Kaldırım Tribünü!

Tapmadık Asla..