FelsefeSiS 1 Yaşında...


1 Mayıs 2009'da Denizlispor deplasmanının hikayesiyle başlayan sayfamız 1 yaşında.

İlk başlarda multimedya ağırlıklı etkinliği sürdürdüğüm sayfada son zamanlarda biraz daha blogsal anlamda, gerek haber gerekse kendi yorumlarımı içeren yayınlara ağırlık vermeye başladım.

emreangi.blogspot.com olan adresi bir süre sonra basit ve kişisel geldiği için alternatif bir adres arayışına girdim.Hem kısa hem anlamlı birşey arıyordum sonunda arkadaşların da görüşlerini aldıktan sonra ''FelsefeSiS''te karar kıldım.

Maç Özetleri, VideoTRibün, TV'de ESES, Foto Galeri,Gazete Küpürü bölümlerini elim erdiğince güncel tutmaya çalıştım ancak son zamanlarda zaman kısıtlılığı ve okulum sebebiyle aksaklıklar yaşandı.

Özellikle Maç Özetleri'nin video sağlayacı site tarafından silinmesi üzerine açıkçası iştahım kalmadı maç özetlerini paylaşmaya.Birtek Foto Galeri bölümünü pek fazla aksatmadan güncellemeye fırsat buluyorum, inşallah ilerde diğer bölümleri de güncelleyerek maçların olmadığı dönemlerde arayı kapatmayı planlıyorum.

Yazılaramıza yapılan olumlu-olumsuz (Argo olmadığı sürece) tüm yorumları yayınlamaya ve cevaplamaya çalışıyorum bundan sonra da olumlu-olumsuz, yapıcı eleştirilerinizi bekliyorum.

1 Yılda yaklaşık 110.000 ziyaretçiye ulaşmışız, sayaç ne kadar doğruysa artık :) Düzenli-düzensiz sayfaya girip, yazılarımı okumaya değer gören herkese teşekkürlerimi sunuyor, takiplerini devam ettirmelerini diliyorum.
1.yaşımızın şerefine bu yazı altına yapılacak olan 26.(YirmiAltıncı) yoruma ''Anti-Bizans'' atkısı hediye edilecektir.
YORUM YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ.

(Tek yorum hakkınız vardır :) Yorumlarınızda isteklerinizi vs. belirtebilirsiniz.

Yorumlarınız ''25 yorum atılsın 26.yı ben atayım'' durumunun önüne geçmek için 26. yorum atıldıktan sonra yayınlanacaktır.)

12 yorum:

Batuhan Özbaş dedi ki...

Daha uzun senelere inşallah.Mesele atkıyı vermek değil Eskişehir taraftarının sesini sanalda da olsa duyurabilmek.

Unknown dedi ki...

İyi yıllar,daha daha güzel paylaşımlar olur inşallah:)

Gençay Ergez dedi ki...

Hayırlı olsun... nice senelere renktaşım... ilk yoruma da patlat bişeyler :D.. neyse doğum günümüzde aynıymış uzun süreler kalıcı olursunuz inşallah.. Kırmızı Siyah Kültür'ün öncüleriyiz Türkiye'de.. zihniyetle olan kavgamız devam edecek ;)

Adsız dedi ki...

Eskişehirle ilgili merak edilenleri burdan alıyoruz.Antalya'da olupta Eskişehir'e sempati duyan az sayıda kişilerdenimdir :D

Muhammet Poyraz dedi ki...

Senden 1 yaş küçük bir renktaşın olarak yaptıklarını kıskanarak takip ediyorum. İnşalalh bu çizgini hiç kaybetmeden, ömrünün sonuna kadar Yüksek Eskişehirsporluluk bilincini göstermeye devam edersin.

Not: Bu yorumu atkı için yapmadım. Zaten bende var Anti Bizans atkısından. Sadece gıpta ile baktığımı vurgulamak için :)

Adsız dedi ki...

Nice yıllara Emre blogun çok güzel başarılar

Unknown dedi ki...

site gercektende güzel emre abi hediyeye nasıl ulaşıcaz? bi açıklama yapsan? eğer hedieyi kazandıysam sagopakey@sagolera.coma e-maiğl atabilirsin. nice yıllara

Semih Bektaş dedi ki...

Eskişehir aşkıyla, ESES aşkıyla Daha nice yıllara Emre..

ziggytheking dedi ki...

Darısı 10uncu yıl yazına Emre.

Çağlar dedi ki...

okurken en zevk aldığım bloglardan birisi, sevgili kardeşim emre umarım daha güzel şeylerin altına imzanı atarsın zaten yeterince atıyorsun :) Allah yolunu hep açık etsin

eyüpkara26 dedi ki...

hayırlı olsun nice senelere...

MiTo1940 dedi ki...

12.

Anadolu'nun Son Kalesi!

Amigo Orhan

No Pyro No Party!

Yağmurda Çamurda

problem?

Seni Bizim Kadar...

Kuralları S*ktir Et!

Maziyi Savura Savura..

Her Zaman, Her Yerde !

Seninleyiz

Bir Defa Değil Bin Defa !

Aşk Siyah Kırmızı

Anti Bizans

Kaldırım Tribünü!

Tapmadık Asla..