Bando Porsuk'ta ES'ti

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi'nin düzenlediği,Cumhuriyet'in 86. yıldönümü kutlama etkinlikleri kapsamında saat 19.00'da Porsuk çayında yapılan Fener alayı ve bot konvoyuna BandoESES de katıldı.

Çaldığı marşlarla Porsuk çevresinde toplananlara keyifli dakikalar yaşatan,kulaklarının pasını silen BandoESES bir de talihsizlik ile karşı karşıya kaldı.

BandoESES'in bulunduğu bot turun ortasında arıza yaptı ve daha fazla ileriye gidemedi.Bu durum en çok o noktada biriken insanlara yaradı ve coşkuyla Türkiye ve Eskişehirspor marşları ile şenliğe arıza yapılan yerde devam edildi.
Porsuk'ta Meşalelerle Espana-1; video
Video

Porsuk'ta Meşalelerle Espana-2;
video
Video

Havai Fişeklerle 10.Yıl Marşı;
video
Video

Eskişehirspor-Beşiktaş (2009-2010)

video
Videoyu İndirmek İçin Tıkla

T.U.Y.K.G.S.K. (Gazete Küpürleri)



 HaberTürk Spor Gazetesi (25 Ekim 2009)

Fanatik Gazetesi (25 Ekim 2009)

Zaman Gazetesi (25 Ekim 2009)

 İstikbal Gazetesi Manşet (25 Ekim 2009)

İstikbal Gazetesi (25 Ekim 2009)

 Eskişehir Yenigün Gazetesi (25 Ekim 2009)

Son Haber Gazetesi (25 Ekim 2009)

 Şehir Gazetesi (25 Ekim 2009)

Anadolu Gazetesi (25 Ekim 2009)

Sakarya Gazetesi Spor Eki (25 Ekim 2009)
 
  Şehir Gazetesi (25 Ekim 2009)
 

Ne topçu ol,ne popçu...

Hani derler ya bu devirde ya topçu olacaksın ya popçu diye,ben de diyorum ki ne topçu ol ne popçu...


Polis tanıdığı ol,akrabası ol,komşusu ol..!

Geçtiğimiz hafta sonu Eskişehir'de oynanan Eskişehirspor-Beşiktaş maçının en ucuz bilet fiyatı 50 TL'ydi.Buna rağmen yine stad doluya yakındı ancak maç öncesi gördüklerim tıpkı geçen sene Galatasaray maçı öncesi olduğu gibi kafamı bozdu...


Taraftarların güvenliğini sağlamakla görevli polis memurları,babasının yanında stada girmesine izin verilmeyen küçücük EsEs sevdalılarının bulunduğu bir ortamda yaşını başını almış,koca adamları himayelerine almış,illegal yollardan stada sokmuşlardı.


Maçtan 7 saat önce stada gelip,akşam yapılacak şov için güneş altında saatlerce çalışan,emek harcayan yaşları 15i geçmeyen çocukları dışarı atan güvenlikçilere ''Polislerin yanındakileri de çıkarsanıza...'' dediğimizde,onu polis arkadaşlara söyleyeceksiniz cevabını aldık...


Polistir,yoruluyor,fazla mesai yapıyor eyvallah ama bunun için ücretini aldığını da biliyoruz.Ne olursa olsun görev yapıyorum diye stada bedava yakınını sokma hakkını kimden alıyorsunuz bilmiyorum ama bileti yok diye staddan çıkarılan küçücük EsEs  sevdalılarının ahı birgün sizlerden çıkacaktır emin olun...


Bu yaşananları dile getirmesem benim de sizden bir farkım kalmayacaktı ancak o masum çocukların staddan atılışıyla sizin yanınızdaki kazık kadar adamları görüp de dile getirmemek harbiden eşeklik olurdu...


Fotoğraflardan birçok polis memuru net olarak görülebilir.Belirlenen polis memurları hakkında yasal işlem yapılmasını talep ediyorum..!

İşte fotoğraflar ;





2009-2010 Derbi Avı Başladı

2009-2010 sezonunda bundan önce oynanan derbi maçında Eskişehir'de pek fazla hareketlilik yoktu.Hareketlilikten kastım,atkılı-formalı insanlar.

Sezonun 2.derbi maçında ise Üniversitelerin başlamış olmasının verdiği etkiyle şehrimize gelen birçok öğrenci her seneki 1.sınıf Üniversite öğrencisi(halk arasında çöm de diyorlar) gibi giymiş formayı çıkmış Eskişehir'in kalbinin attığı yerlere.

Bugün birçok kişi Beşiktaş yenilgisi sebebiyle morali bozuk ve bitkindi,başka birileriyle uğraşacak takati yoktu ancak çarşıdan gelen haberler üzerine yine çarşıda kalabalık toplanmış.


Eskişehirspor formasıyla Eskişehir'in kafeler bölgesi olan Adalar'da dolaşan bir renkdaşımıza sürü psikolojisinden faydalanan bir grup taraftar(?),salça olmuşlar bunun sonucunda uyuyan devi uyandırmış oldular.


Maçın sonlarına doğru toplanan Eskişehirsporlular yine her derbi akşamı gerçekleşen geleneği sürdürmeye devam ettiler.


Kesinlikle yanında bayan olanlara,güzelce formayı çıkartır mısın sözlerine uyanlara olumsuz hareketlerde bulunulmamış sadece uyarılara aldırış etmeden artislik yapanlarla gerilim olmuş ve maç öncesi tek gördükleri Eskişehirsporluya salça olanlar aranmış ancak kuş olup uçmuşlar.

İbiş Otel'in,Espark'ın güvenliklerine sığınanlar olmuş.

Kimse bu durumdan zevk almıyor,
Kimse sıcacık evde oturup maç yorumları dinlemek varken dışarı çıkmayı istemiyor,


İstenilen tek şey,bu şehrin değerlerine saygı gösterilmesi.


Maç mı izleyeceksin,izle ama bu şehrin takımının bayrakları altında başka takım formasıyla-atkısıyla değil.(Atkıların formaların sonu bu akşamki gibi olmamalı,takımına saygın varsa giymez,bu tür görüntülere yol açmazsın)




Maalesef bu tür yanlışlara en çok Anadolu ve Osmangazi Üniversitelerine gelen 1.sınıf öğrencileri düşüyor.


İnşallah olumsuz şeyler yapılmak zorunda bırakılmayan günleri de görürüz,

''Misafir umduğunu değil bulduğunu yer...''

T.U.Y.K.G.S.K.

TaaUzakYollardanKoştukGeldikSeninKollarına ;

video

Videoyu İndirmek İçin Tıkla

video
Video


Yeni otobüs hazır,tasarım bekliyor...

Ve nihayet Eskişehirspor'un yeni otobüsü geldi.

Alınma süreci yılan hikayesine dönen yeni otobüs şirketin servisinden çalışan bir renkdaşımız tarafından görüntülendi.

İşte yeni otobüsümüzün kendi fotoğrafları ;




Takım otobüsünü güzel kılan,marka modelden çok dış dizaynıdır.Yeni otobüsümüzün dış dizaynı da taraftarlarımız tarafından merak ediliyordu ki,yapılan açıklamaya göre yeni otobüsün dış dizaynını taraftar tasarlayıp,taraftar belirleyecek.

Taraftarlarımız hazırladıkları " takım otobüsümüzün dış kaplama tasarımını " bilgi@eskisehirspor.org.tr mail adresine gönderebilir.

Gelen tasarımlar elemeden geçirilecek ve belirlenen tasarımlar taraftarlarımızın oylarına sunulacak en çok oy alan tasarım takım otobüsümüze uygulanacaktır. 



Ekmek Kavgası

Geçtiğimiz günlerde Adalar'da yaşanan dehşet anlarını duymuşsunuzdur.Yaşananlardan sonra ilk görüntüler su yüzüne çıktı.Olayın ne kadar vahim olduğunun kanıtı,videoda gözüken yerdeki kanlar...

İki rakip firmanın müşteri kapma meselesi yüzünden çıkan korkunç anların sonrası ;

Yalova'nın Kaymakam'ı :)

Eskişehirspor'un 2009-2010 Türkiye Kupası'ndaki rakibi Yalovaspor oldu.




6 Mart 2005'te 1-1 berabere biten maçta yaşanan olaylar,maçın önüne geçmiştir.

Olayları bizzat yaşayan birisinin ağzından Yalova deplasmanı ;

"2005 yalova çıkarması.

sabahın köründe haftalardır planlarını yaptığımız
yalova deplasmanı için evden çıkıyorum.daha saat sabahın 6'sı köprüde arkadaşla buluşup ordu evinin orda çorbamızı içiyoruz sonra sodalar patlıyor falan derken bi cadde yapıyoruz ve çarşı yavaştan yavaştan hareketleniyor.ve tekrar köprüye geliyoruz otobüslerin gelmesini bekliyoruz.nefer olarak köprüde 250 kadar kişi var ve 4 otobüs arkası arkasına yanaşıyor derken saat yanlış hatırlamıyorsam 9 gibi yola çıkılıyor arkadaşlar duyduğumuza göre gerek kızılcıklı gerekse bazı mahalelerden çok sayıda otobüs kalkıyor..bozuyük arkası inegöl bursa derken orhangazi yakınlarında bardaktan boşalırcasına bir yağmur var.herkezde bir trip sırılsıklam olacaz gibisinden derken öndeki minübüsteki bir abimizden telefon geliyor.yalovaya girerken sağ tarafta bulununan migrosta 100 kadar yalovalı otobüslerin camlarını dökmüş.bu sefer bizimkiler tripten çıkıp stres atarız gibisinden sevinç abidelerine giriyorlar.biz yalova girerken denilen yerde 3-5 çocuktan başka kimse yoktu.ya polis dağıtmıştı yada başka otobüs olmaz deyip gitmişlerdi.o üç beş çocukta çıkışta görürsünüz ebenizin nihakını der gibi hareket yapıyorlardı.derken stada vardık vardıkki ne vardık iner inmez karşımızda o yüz kişilik grup kale arkası bölümünden polis barikatına doğru meşalelerle geliyorlar.tabi daha kemik otobüslerinin olmadığından bizden bir hareketlilik yok kemik otobüslerinin gelmesiyle bizde polis barikatına doğru ilerlemeler derken yalovalılar bu sefer çakıl taşlarını atarak bizleri çıldırtmayı başardı.bu sefer bizi alan bölümdeki kapılardan çıkılarak yalovalılara saldırı başladı.yalova emniyetinin azlığı göze çarpıyordu kimi polis bi kenara durmuş olayları izliyor kimisi yalandan yapmayın etmeyin diyordu.3-5 cevikte yalovalıları dağıtmaya çalışıyordu.yalovalıların gitmesiyle ortalık az duruluyor ama giriş kuyruğu çok uzun sıraya girmeden kaynak yapan çok tabiki eskişehirsporluların tek kapıdan alınması çok büyük acizlik derken bilet fiyatları beş lira bu parayı veren 2000 kşinin içinde 500 kişi verdiyse vermiştir.kapıdaki iki polis de ne üst araması yapabiliyor nede yapmayın etmeyin diyebiliyor.içeride 2000 esesli var 2000 dolayındada yalovalı seyirciler var biz taxi gençlik diye adlandırılan gruba yakınız.hermaçta olan küfürleşmeler filan derken maç başlıyor.maçına başlamasıyla karşı kale arkası tribününde ahlak kurallarına uymayan ve eskişehirsporlu taraftarları çıldırtan bez pankartlar açılıyor.pankartları açılmasıyla maçın orta hakemi uyarılıyor ve maç yaklaşık 5 dk. pankartlar indirilene kadar oyun duruyor.maç tekrar başlarken maç ortada gidiyor eskişehirspor'lu 2000 taraftar muhteşem desdeyiyle yalovalıları bastırıyor.ilk yarı bitince ilk önce tuvaletlerin anası belleniyor ardından tuvalet polisler tarafından kilitleniyor.bazı taraftarlar tribünlere işiyor.bu arada tatar mustafanın yalova'nın kaymakamı kaymak gibidir .... bestesi ortamı geriyor.ikinci yarıda gergin bir ortamda oynanan maç sahaya yabancı madder atıldığından çok kez duruyor.bizim olduğumuz bölümden yalovalı futbolculara çakı,bıçak ve bira şişesi ve sopalar yağıyor.bıçaklar 4. hakem tarafından alınıyor.74.dk yalovanın golü geliyor.bu dk sonra eskişsehirspor'un atakları sıklaşıyor derken 90+4 de eskişehirspor ishakla gölü buluyor.bu sefer yalovalılardan yabancı madde atılıyor sahaya.başlama vuruşu yapılır yapılmaz maç bitiyor.maç biter bitmez kemik tayfa kale arkasından dolaşıp barikatı aşıp yolavalıların olduğu bölüme hareket ediyoruz onlardan 5-6 kişide aradaki kapıyı kırıp bize doğru geliyorlar çadır karışıyor sayı olarak üstün olduğumuzdan yalovalılar acayip hırpalanıyor kaçabilen kaçıyor kaçamayan ayvayı yiyiyor bu arada maviş erkan düşüp sağ bacağını kırıyor yalovalılar bu sefer açık kapıdan gelmek yerine ordan taş atıyorlar bize gelen taşlar geri idae hesabı buldukları bi kırmızı siyah bayrağı yakıyorlar filan çevikler bizim olduğumuz bölgeye gelip bizi çıkarıyor bu aradabir arkadaşın yüzüne polis copla hızlı bir şekilde vuruyor.bu sefer polislerle birbirimize giriyoruz.polisler az olduğundan birşey diyemiyor.bu sefer saha karışıyor sahaya atlayan yalovalı biri bizim tribüne doğru koşşuyor.bizdende odunpazar tayfasından adını unuttum bi arkadaş atlıyor bu sefer sahada kovalamca başlıyor.yalovalıyı bizim topçular bizimkinide polisler alıyor.bizimkiler rahat durmuyor bu sefer bizden sahaya atlayanlar bunlara yalovaspor malzemecisi kürekle saldırıyor.bizden 13 kişi bende dahil sahaya atlıyoruz.malzemeci tünele kaçıyor.taxi'den atlayanda kafasını filan koruyor yerde bu sefer tribüne geri dönüyoruz.bizden biri bu sefer sahaya tekrar atlayıp açık tribündeki taxi gençlik pankartını söküp geri geliyor.pankartı zorda olsa yakıyoruz .dışarı taraftaki tellerde yanışını seyrederken itfaiye pankartı söndürme bahanesiyle dışardan bizi çim sular gibi yaklaşık 15 dk islatıyor ondan sonra bizi yavaş yavaş dışarı çıkatıyorlar söndürülen pankart bu sefer polislerin gözü önünde dışarıdada yakılıyor üstüne bide yanında halay çekiliyor. .derken 1.5 saatlik bir süreçte çıldıran bi abimiz satırı polisin kafasına bindiriyor ama tersini .yavaştan yavaştan otobüslerin geldiğini görüyoruz.otobüsler dolduktan sonra uzun bir konvoyun önüne sadace bir tane polis arabası eşlik ediyor oda önde ara sokaklardan öndeki otobüslerin camlarının hepsi indiriliyor.bizim otobüsün arkasıdaki otobüse ufak tefek taşlar geliyor bizim otobüsün bazı camları çatlıyor bu sefer fırından çıkan bir dayı boyu var 1.45 filan elindeki piknik tüpüyle arkadaki otobüsün üç camını indirip bizimkilerin inmesiyle oda ara sokaklara kaçıyor.diğer bi dükkandan çıkan dayıda bizim otobüsün şöför camına taş atıyor ama cam sadece çatlıyor ikinciyi atarken erkan abi var odunpazarlı kültablasını alıp aşşağı iniyor attığı kül tablası adamın tamda bileğine denk geliyor adam bileğini tuta tuta kaçıyor.bu arada otobana çıkıyoruz trafik durmuş bizim geçişimizi bekliyorlar otobanın karşısındaki sitelerden yalovalıları görüyoruz ama çok uzak gitmiyoruz bu sırada karşı şeritten lüx yalova otobüsleri bekliyorlar bizimkiler onların camlarını.otobüs duraklarının camları indiriliyor yani 77 plakalı bütün arabalar taşların isabeti oluyor.otobüsler arkada 400 kişi kadar bizde otobüslerin önünde 2 km kadar yürüyoruz.arkası otobüslerimizi atlayıp herkez yoluna bakıyor bizim otobüs orhangaziye devlet hastanesine giriyor kurtuluş mahallesinin minibüsü hastane bahçesinde duruyor bir tane bile cam yok bi dayının kafası acayip açılmış 1 saat kadar onu bekliyoruz ve 65 kişiyle tekrar eskişehire dönüyoruz anılarımıza bi anı daha ekliyoruz. "

 
Kaynak :eskisehirspor.com

TV'De ESES








Eskişehir'deki İlginç Reklam Panoları

Media Markt tarafından hazırlanan ve şehrimizin hemen hemen her noktasında karşılaştığımız ilginç reklamlar geçen hafta oldukça yankı uyandırmıştı.

Bu konuda ilk kez böylesine tepkiyle karşı karşıya kalmıyorlar.Daha önceden Türkiye'deki ilk mağazalarını açacaklarındaki reklam sloganları ''25 Eylül’den itibaren tıpkı Natashalar gibi en çekici aletleri aynı çatı altında bulacaksınız" idi.

İlimizdeki şubenin açılışında da ''Eskişehir çok pahalı,Eskişehir'de hiç seçenek yok!'' şeklindeki sloganını kullanan Media Markt'a, bu iddiasını kanıtlayamadığı ve bu reklam yapma biçiminin mevzuata uygun olmadığı gerekçesiyle 5.919.- YTL idari para ve anılan reklamları durdurma cezaları verilmişti.

Gelelim günümüze....

Birçok kişi bu reklam panolarını yaratıcı bularak beğenirken,bazıları ise haksız rekabet olarak nitelendirmiş,Eskişehir Ticaret Odası da bu reklamların kaldırılması için Büyükşehir Belediyesi'ne şikayette bulunmuştu.


Daha sonra 4-5 gün asılı kalan afişler indirildi derken ertesi gün daha farklı bir tasarımla aynı reklamlar panolardaki yerlerini aldı.


felsefesis.blogspot.com olarak bu panoları kendimizce uyarlayarak sizlerin beğenisine sunuyoruz :)




Türkiye-Ermenistan Ümit Milli Maç

()Maç Sonu Teknik Direktör Açıklamaları ;




Videoyu İndirmek İçin Tıkla

ESpana ;





Videoyu İndirmek İçin Tıkla

Fetih marşı ;




Videoyu İndirmek İçin Tıkla

Kimde var böyle candan kalpler ? ;




Videoyu İndirmek İçin Tıkla

İstiklal Marşı ;

Ümitler Eskişehir'de 2.liğe Yerleşti

Maçtan fotoğraflar için Buraya Tıkla!


Eskişehir'de futbolseverler saat 17.00'den itibaren stadı doldurmaya başladı. Taraftar ücretsiz izlenen maça yoğun ilgi gösterdi. Türkiye ve Ermenistan Ümit Milli Takımları saat 17.30 sularında maçın yapılacağı Atatürk Stadı'na geldi.


Anadolu Üniversitesi televizyonu TVA, UEFA için çekim yaptı. Maç öncesi statta Eskişehirli sanatçı Mithat Körler'in, Eskişehirspor ve Milli Takım için bestelediği marşlar çalındı. Açık tribünde bulunan Es-Es Bandosu, marşlar çaldı.


Emniyet güçleri erkek taraftarları açık tribüne, ailesi veya kız arkadaşıyla gelen futbolseverleri kapalı tribüne yönlendirdi. Atatürk Stadı çevresinde trafik yoğunluğu yaşandı. Stat çevresindeki Taşköprü ve Öğretmenler Bulvarı trafiğe kapatıldı.


Polis, stada pet şişe alınmasına izin vermedi. Ermenistan Ümit Milli Takımı'nın stada gelişi sırasında çevik kuvvet ekipleri stat çevresinde önlem aldı.


Taraftarlar, Türkiye Ümit Milli Takımı ısınmak için sahaya çıkarken ''Ne Mutlu Türküm Diyene'', ''Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez'', ''Türkiye'', ''Es-Es'' tezahüratları yaptı. Ermenistan Ümit Milli Takımı sahaya çıkarken yoğıun ıslıklar ve protestolarla karşılaştı.


Açık tribünde Azerbaycan bayrağı açıldı. ''Azerbaycan'' tezahüratı yapıldı.


Maç öncesi ''Sevgili futbolseverler Atatürk Stadı'na hoş geldiniz. Futbolda ırkçılığa yer olmadığını hatırlatır, iyi seyirler dilerim'' anonsu yapıldı.


Stad: Atatürk


Hakemler: Alexandru Deaconu xxx, Eduard Eugeniu Dumitrescu xxx, Sebastian Eugen Gheorghe xxx (Romanya)


Türkiye: Volkan xxx, Serkan xxx, Emre x (Furkan dk. 46 xx,), Serdar Aziz xx, Muhammet xx, Murat xxx, Aydın xx, Serdar Kesimal xx, Mustafa xx, Tevfik xx, (Burak dk. 55 xx) Ferhat xx (Yiğit dk. 59 x)
Yedekler: Cenk, Yiğit, Ferhat, Güray, Umut
Teknik direktör: Hami Mandıralı


Ermenistan: Hovhannisyan xx, Yedigaryan xx, Arakelyan x, Yuspashyan xx, Ajrapetjan xx, Artak Dashyan xx, Manoyan xx, Voskanyan x (Nasibyan dk. 79 x), Malakyan xx (Artak Andrikyan dk. 86 ?), Yagan x, Tadevosyan xx
Yedekler: Fishyan, Bareghamyan, Davtyan, Daghbashyan
Teknik direktör: Flemming Serritslev


Gol: Aydın (90+3)


Sarı kartlar:Manoyan, Yagan, Arakelyan (Ermenistan), Aydın, Serdar Aziz , Mustafa


Karşılaşma 1-0 üstünlüğümüzle sona erdi.
Bu galibiyetle puanını 9'a çıkarak Ümit Milliler, aynı puanlı İsviçre'nin ardından ikinci sırada yer aldı. 

Tezahürat Eşliğinde Dayak (Es-Es Dizisi)

Fethi ve Tayfası Mafya Adamlarını Tezahüratla Sopalıyor :) ;




Videoyu İndirmek İçin Tıkla

Efsane'nin Öyküsü

1965'lerden gelen bir öyküdür bu, toprak futbol sahalarında doğmuştur. Aziz BOLEL’in önder'liğinde, genç filiz delikanlılar, Nihat’ lar – Fethi'ler,Ender'ler ateşlemiştir bu meşaleyi.
Bu diriliş öyküsüdür, 3 büyüklere baş kaldırış, şahlanış öyküsüdür (KIRMIZI) ateşin söndüremediği, (SİYAH) kalemlerin yazamadığı ES-ES in öyküsüdür .

Radyo’lar’ın sesinden,sarı gazete sayfalarından,Gegiç'in talebeleri İsmail Arca'ların,Süreyya'ların, Koca usta Vahaplar'ın, Necdet Yıldırımlar'ın, Abdurrahmanlar'ın Türkiye’ye dalga, dalga yayılan başarılarının öyküsüdür bu.

Amigo Orhan’ın orkestra eşliğinde, büyük kamyonların kasalarında 30-40 kişilik guruplarla, tıka basa dolusu minibüslerle ve kara trenlerle deplasmanlarda taraftalarıyla rakiplerini hezimete uğratanların öyküsüdür.

Bugün ANADOLU'ya Trabzon’a Sivas’a Kayseri’ye kupalar geliyorsa bilsinler ki, saltanatları yıkan ES – ES’in eseridir.

Efsanemiz, Alanya'lardan, Fethiye'lerden,Ünye'lerden Turgulu'lardan geridöndüyse yörelerede futbolu sevdirerek, gücüne güç katarak,yılmayan,yıkılamayan azmi ile geri dönmüştür.
26 numaralı formalarıyla,Türk futboluna damgasını vuran, dünya 3.lüğünü kazandıran bizim çocuklarımızdır.

Anaların, babaların çocuklarının kulaklarına mırıldandığı evlerinin köşelerinden indirmediği bayrakları taşıyan;

Dişi Şimşekler Kızılcıklı'lar Ayder'ler Altes ler Neferler ve Esder liler, yediden, yetmişe gönül bağlayanlar kırmızı –siyahımızı 1965 lerden devir alanlar;

Yönetimiyle, sporcusuyla, taraftarıyla bizi zorlu uzun lig maratonları bekliyor.

Bu uzun maratonları koşmak için önümüzdeki engelleri el ele vererek birlikte aşmak için şehrimiz e güzel yeni anılar katmak için şampiyonlukları yaşayacak fair-play takımı, fair-play seyircisi olmak için, bayraklarımızı hazırlayalım, gün bizim günümüzdür Es-Es'in günüdür.

Yönetici kardeşlerimizden, teknik ekipten, sporcularımızdan en iyi başarıyı elde etmelerini istemek Es-ES'linin en doğal hakkıdır. Başarı Es-Es'in doğasıdır.

Yöneticilerimiz, bütün sorunların üstesinden gelemeye bilirsiniz, şehir desteği yanınızda olduğu sürece imkansızlıkları başaracak bu taraftar sizleri asla unutmayacaktır.

Futbolun beşiği olarak gösterilen şehrimizi, Avrupa kupalarında da temsil etmek için, yeni Sevilla destanlarını yazmak için, yarım kalan işimizi tamamlamaya hep birlikte yürüyelim.

Şampiyonluk türkülerini, Es-Es marşlarını hep birlikte haykıralım tarihimize yeni sayfalar yazalım.

En Büyük ES – ES İçin !
Necdet MANSIZ
 

Es-Es Dizisi (7.Bölüm)

Fragman-1 ;




Videoyu İndirmek İçin Tıkla

Fragman-2 (43.Saniye Sonrasına Dikkat!) ;




Videoyu İndirmek İçin Tıkla

Sen Siyah Giy Ben Kırmızı



Şarkıyı İndirmek İçin Tıkla



EsEs-Fenerbahçe (TRT-1 Yorum)

2008-2009 sezonunun 9.haftasında Eskişehir'de oynanan Eskişehirspor-Fenerbahçe(2-2) maçının ardından Trt-1'in sevilen futbol programı ''Stadyum''daki ''Maçın Pozisyonu'' isimli bölüm ve Mehmet Demirkol'un yorumu ;

''Türkiye'ye birçok şeyi büyükler getirmiş olabilir ama tribün kültürü Eskişehir'e aittir...''


Trt-1 Stadyum (Maçın Pozisyonu) ;




Videoyu İndirmek İçin Tıkla

Coca-Cola'dan Kombine Kazananlar

Coca-Cola'nın Eskişehir'deki marketlerden alınan 4 TL'lik Coca-Cola ürünü karşılığında verdiği kuponla 1 Ekim'de yapılan çekiliş sonucu talihliler çeşitli hediyeler kazandılar.



Radikal Gazetesi 6 Ekim 2009 tarihli gazetesinde açıklanan ''Açık Tribün Kombine Bilet'' talihlileri ;


Eskişehirspor-Kayserispor (2009-2010)

Telelig (Özet,Teknik Direktör Açıklamaları,Yorumlar) ;




Videoyu İndirmek İçin Tıkla

Eskişehirspor-Kayserispor (VideoTribün)

Açık Tribünden Görüntüler ;




Videoyu İndirmek İçin Tıkla

Şampiyonluk Görmeden Koyup Gitmek...

''Şampiyonluk görmeden koyup gitmek var mıydı Nejdet amca ?''


Geçtiğimiz hafta içi kaybettiğimiz Nejdet amca için KoreoESES tarafından yapılan pankart.


4 Ekim 2009 (Eskişehirspor-Kayserispor)

Eskişehirspor-Kayserispor (2008-2009)

Videoyu İndirmek İçin Tıkla


Gittiğimiz Kilometreler...

Facebook'ta deplasman fotoğraflarını eklediğim albümün açıklama kısmına yazdığım ''Gittiğimiz kilometreler kadar aç ellerini,o bile yetmez anlatmaya ESES sevgimi'' yazısının pankart olacağı aklıma gelmezdi.

Körfez'in Kırmızı Şimşekleri'nden bir renkdaşım bu sözü yapacakları pankartta kullanmak istediklerini dile getirdi ve kullanmak için müsaade istedi.

Daha sonra deplasmanda oynadığımız Galatasaray maçında da bu sözler pankart olarak Ali Sami Yen Stadı'nda yerini aldı.


27 Eylül 2009 (Galatasaray-Eskişehirspor)

Eskişehirspor

Oldukça büyük bir pankarttı.Asacak yerler dolunca,eski açık ile deplasman tribününü ayrına kısma asıldı ve oldukça güzel duran,tribüne renk katan bir pankart oldu.


27 Eylül Pazar (Galatasaray-Eskişehirspor)

Nejdet Amcamızı Kaybettik

Körfezin Kırmızı Şimşekleri'nden Nejdet amca uzun süredir tedavi gördüğü hastalığına yenik düştü.

Kendisine Allah'tan rahmet,yakınlarına baş sağlığı ve sabır diliyoruz.

Mekanın cennet olsun Nejdet amca...

Nejdet amca hakkında ;

Nejdet amca yaklaşık 4-5 yıldır kanser illeti ile uğraşıyordu.Sonunda yenik düştü.En olmadık deplasmanlara gider,hatta bizleri gitmemiz için zorlardı.Bunlardan Samsun'daki ertelenen Ordu maçı en ilginç olanıydı.Samsuna gitmek için organizasyon yapmıştık ancak son gün ayarladığımız otobüs su koydu.AnkaraESES'i de alıp Samsun'a gidecektik.Önümüzde sadece 1 gün vardı ve herkese söz vermiştik.Yeni araçlar bir fiatlar çekiyordu akıl almaz.Neyse ki Nejdet amca yetişti imdada bir araç ayarlamış hemde eski ayarladığımızdan daha uygun fiata.

O'nun sayesinde KKŞ tarihinin en uzun deplasmanını yapmış oldu.Bir de seyircisiz Kartal maçına tek başına gidip Nefer'ile birlikte bir tepelikte maçı izlemişti.Seyircisiz olduğunu bile bile gitmişti oraya.

Nejdet amca Gölcük tersanesinden emekli biri.80 li yıllarda ESES maçlarına tersaneden araç kaldırırlarmış.

Kısacası yüreği ESES için çarpan birini kaybettik.

(KKŞ-Bahadır Yiğit)



 (2007 Bolu Deplasmanı)

Bu gadget'ta bir hata oluştu

Anadolu'nun Son Kalesi!

Amigo Orhan

No Pyro No Party!

Yağmurda Çamurda

problem?

Seni Bizim Kadar...

Kuralları S*ktir Et!

Maziyi Savura Savura..

Her Zaman, Her Yerde !

Seninleyiz

Bir Defa Değil Bin Defa !

Aşk Siyah Kırmızı

Anti Bizans

Kaldırım Tribünü!

Tapmadık Asla..