Maç Bileti 10 TL (WC Hariç)

Dün akşam İzmir Alsancak Stadı'nda Bucaspor ile 0-0 berabere kaldık.Maçla ilgili uzunca bir yazı yazmaya gerek de yok aslında.Maçı tek cümleyle özetlemek gerekirse ;

''Biz beceriksiz onlar bizden de beceriksiz''

Perşembe günü 23.20'de trenle başladığımız Buca deplasmanı Cumartesi sabahı 7.30 gibi otobüslerin şehire girmesiyle tamamlandı.

Gezelim, görelim diyerek Yiğit Özen ve bir arkadaşla erkenden gittik İzmir'e.(İyi ki gitmişiz)

Gerçekten gezdiğimiz Konak-Kordon bölgelerine hayran kaldık diyebilirim.

İzmir'in güzellikleri bir yana Alsancak Stadı'na geldiğimizde ''Bu stadın bu şehirde ne işi var?'' diyesim geldi.Gerçi bizim stad bu şehre nasıl yakışır orası da ayrı mesele :)

Neyse stada girdik, gezerken çayı fazla kaçırmış olmalıyım ki tuvalete gitmem gerekti.Tuvaletin girişinde görevlinin beklediğini görünce ''Hayırdır inşallah'' diyecekken kapıdaki yazı ilişti gözüme.(BAY WC ÜCRETLİDİR ÜCRET PEŞİN)

Tepki dışa vurunca ''Ben oranın temizliğini yapıyorum, tabi ücretli olacak'' diye bir karşılık aldım.Türkiye'deki diğer stadlardaki tuvaletlerde temizlik diye birşey olmuyor demek ki beleşe ihtiyacımızı görüyoruz.
Daha sonra birkaç kişinin daha benim gibi tepki vermesiyle ''Vergisini ödüyoruz olacak tabi'' diye devam etti görevli.

Neyse iş inada bindi ve girmedim :) Bazı arkadaşlar sağolsun paran yoksa verelim dediler, durumu izah ettim.

İlk yarı bitince tuvaletlerin oradaki kalabalık daha da büyüdü ve beklediğim oldu ''Hurrraaaa...''

Kendimce idare edecek kadar stad gördüm, stad içindeki tuvalete para ödendiğine ve/veya ödettirilmeye çalışıldığına ilk kez tanık oldum.

Eğer bugüne kadar böyle birşey gördüyseniz söyleyin de normal karşılayalım :)

Staddaki garip uygulamalar bununla da kalmıyor tabi ki.

Turnikeden geçiyoruz, biletlerimiz okutulduktan sonra yırtılmasına rağmen sahibine verilmiyor.

Maç bitiyor, tahliye kapısı diye açtıkları yer maça girerken teker teker geçtiğimiz ''TURNİKELER''.

Stadın yapısı hakkında yorum bile yapmayacağım. (Hem kötü olmasından, hem de bizimkinin de en az o kadar vahim durumda olmasından...)

Vel hasıl-ı kelam, maça girip-çıktığımız süre haricinde oldukça güzel bir deplasman yaşadık.

Bundan sonra biletlerde ''WC Dahil'' ya da ''WC Hariç'' şeklinde tarifeler konulsun,

Ben çiş'e 1 TL vermem arkadaş !

0 yorum:

Anadolu'nun Son Kalesi!

Amigo Orhan

No Pyro No Party!

Yağmurda Çamurda

problem?

Seni Bizim Kadar...

Kuralları S*ktir Et!

Maziyi Savura Savura..

Her Zaman, Her Yerde !

Seninleyiz

Bir Defa Değil Bin Defa !

Aşk Siyah Kırmızı

Anti Bizans

Kaldırım Tribünü!

Tapmadık Asla..