Kim bu SADIGOV ?

Milli takımımız da tıpkı Eskişehirsporumuz gibi kötü bir süreçten geçiyor, tıpkı Eskişehirsporumuzdaki gibi ''Ruhsuzluk'' hakimdi...

Bugün, o ruh yoksunu milli takım birçok kişinin ''Azerbaycan'ı yeneriz, sonraki maç hangisiydi ?'' düşünceleri altında oynadığı maçı 1-0 kaybetti.

Maçı çalıştığım yerde, yediğimiz golden 1-2 dakika önce izlemeye başladım. Televizyonu açtıktan 1-2 dakika sonra refleks olarak alkışlamaya başladığım ve ''Helal olsun, süper gol'' dediğim bir gol yedik.Azerbaycan korner kullanıyor, topun üstünden 1 değil 2 kişi atlıyor ve sonra penaltı noktası yakınlarındaki Azerbaycanlı futbolcu düzgün bir vuruşla topu ağlarımıza gönderiyordu.
Peki kimdi bu futbolcu ?

RASHAD SADIGOV

Yaklaşık 1,5 aydır Eskişehirspor bünyesinde bulunan ve şu ana kadar hiçbir maçta ''Hazır olmadığı için forma şansı bulamayan(!)'' SADIGOV...

Bize transfer olduktan 9-10 gün sonra Almanya-Azerbaycan maçında da oynayan SADIGOV...

İnanır mısınız maçı izlerken hiçbir şekilde ne ismen, ne de fiziki olarak hatırlamadım ''Futbolcumuz SADIGOV''u.

Maç bitmiş, forumda dolanıyorum, yeni mesaj yazılan başlıklardan birinin Reşhad Ferhad SADIGOV olduğunu görünce ne oldu acaba diyerek girdim ve ''Süper oynadı'', ''Hazır olmayan futbolcuya bak nasıl oynuyor! '' gibisinden mesajları gördüm ve sonradan jeton düştü.

''Vay be, Eskişehirsporlu Sadıgov da maçta oynamış, farketmedik'' dedim yanımdaki bir abime.Daha sonra spor sitelerinde turlarken ''38. dakikada SADIGOV'un attığı gol...'' şeklindeki cümlelere rastlayıp, golü tekrar izleyince ve yanımdaki abime tekrar seslenip ''O golü atan da bizim SADIGOV'muş'' şeklinde şaşkınlığımı belirttim.

Lafa geldiğinde harbiden Eskişehirsporluyuz, herşeyini biliriz falan ama bugün ülkemizin oynadığı bir milli maçta, rakip ülkede Eskişehirsporumuzun futbolcusu takım kaptanı olarak sahaya çıkıyor, üstüne üslük bir de maçın tek golünü atıyor, fakat ben bunu maç bittiğinde ordan burdan öğreniyorum.
''Bunu da bilmiyorsan kapat blog'u'' diyenler olabilir, haklılar da, ama bu durumda ben değil, bana kendi futbolcumuzu unutturanlar utansın...

Kim bu SADIGOV ?

Bu yazıya ekleyecek Eskişehirspor formalı fotoğrafını bile bulamadığım futbolcumuz SADIGOV...

İşte korner sonrasında Rashad SADIGOV'un nokta koyduğu organize gol ;

2 yorum:

Azeri dedi ki...

Selam kardes. Ben Azerbaycandan yaziyorum senin bloguna. Bu arada blogun chok guzel olmush, bravo. Ben bir suredir sizin ( EsEs-in ) forumunu takip ediyorum, fakat uye olamadigim icin oraya yazamiyorum. Resadla ilgili bazi arkadaslar bazi bilgilere sahipler ama bazilari degil. Bunun icin Resad ve onun oyunu, karakteri hakkinda bir kac kelime soylemek istiyorum. Ilk once karakteri olarak onu soyleyeyim ki, ben hayatim boyu onun kadar soguk kanli bir oyuncu gormedim. Ya insan attigi gollere bile mi sevinmez ya ? Resad oyle kritik maclarda oyle kritik goller atti ki, her kes onu konusurken, bu oyuncu golu attiktan sonra bile sevinmiyor, yalniz tebrikleri kabul ediyor. Onun bence iyi bir defans oyuncusu olmasinin en buyuk ozelliklerinden biri de bu karakteri. Ve de cok saf ve temiz kalpli birisi, spor centilmenligine yeterince sahip. Dunki macta 90 dk-da bizim kaleci sakatlanip yere uzanirken Resatin kalecinin uzerine bagirarak onu kolundan kaldirarak vakit kazanmasina engel oldu. Bunu hangi bir oyuncu yapar, yapsalar da cok az sayda bir oyuncu boyle centilmenligi yapar. Ben Resadi Azeri oldugu icin ovmuyorum, belki baska Azeri bir oyuncunu transfer etseydiniz hakkinda bu kadar konusmazdim ama konu Resadsa hakkini vermek lazim. Ben simdiye kadar Azerbaycanda ve bir cok ulkelerde onun kadar canla oynayan, oyuna yuregini koyan ikinci bir oyuncu gormedim.Azerbaycan - Turkiye macina kadar bazi arkadaslar Resadla ilgili dalga gecercesine mesajlar yazmislar, ne hos ki, Resadin dunku oyunu Resadin oyununu bilmeden, izlemeden yapilan olumsuz yorumlara cevap oldu. Dogrusunu soylemek gerekirse Resadin Eskisehirspora transfer olmasini istiyorummu, istemiyorummu, daha belirleyemedim kendimde. Cunki Resadin kariyeri icin olumlu Turkiye Superliginde oynamasi. Ama Resadin Azeri klubu olan Karabagdan gitmesine de pek sevinemiyorum. Cunki gecen sene ve bu sene Karabag Resadin super oyunu ve kritik golleri sayesinde play off turuna cikti. Teknik direktorunuz hazir olmadigini soylemis. Ona sormak isterim. Rosenborg ve Honka gibi guclu ekipleri Resadin golleri ile sira disi birakip Twenteyle karsilasiyoruzsa ve Bakude oynanilan macta Twenteden bile gol yemiyoruzsa Resadin nasil hazir olmadigini soyler ? Siz ateshli taraftarsiniz, Resadi Turkiyede yalniz birakmayacaginiza umut besliyorum. Resadin oyunu ile ilgili konusursak defansin ortasinda oynamali bence ve mutlaka ama mutlaka frikiklerde kullanmali. Frikikleri daim cok tehlikeli olur. Simdi buraya 3 link aticam, ilk 2-si gecen sene Uefa elemelerinden ( Karabag - Rosenborg ve Karabag - Honka ) goruntuler. Her iki macta Resadin frikikden attigi golle Karabag play off-a yukseldi. 3-cusu ise rus rejisorlerinin Resatla ilgili cektikleri bir video. Cunki Resat Azerbaycan - Rusya macinda ruslarin dikkatini o kadar cekti ki, onun hakkinda video hazirlayip yayimladilar. Videoda Resadin Kayserispordan dondukden sonra bir sure futboldan uzak kaldigindan, milli takima cagrilmadigindan ( Cunki o zaman bizde simdi sizde de oldugu gibi ne ettigi anlasilmayan bir teknik direktor vardi ) bir sure futboldan ayri kaldigi ve fiziki formunu kaybetmemek icin basketbolla ugrasdigi soyleniyor. P.S. Kardes son olarak senden ricam, eger mumkunse mesajimin tumunu kopyalayip benim adimdan forumda yerlesdirmen olucak. Bu istegimi gerceklestitirsen cok sevinirim, simdiden tesekkurler.Linkler asagida :

Karabag - Rosenborg maci

http://www.youtube.com/watch?v=H87wEt3lw-k

Karabag - Honka maci ( 2-ci gol Resadin )

http://www.youtube.com/watch?v=WBlcEWigMyw&feature=related

Resadla ilgili ruslarin hazirladigi video

http://www.youtube.com/watch?v=evCAWDKPt2c

Emre ANGI dedi ki...

Blog'la ilgili düşünceleriniz için teşekkürler.Mesajınızı Eskişehirspor taraftar forumumuza ekledim.

http://eskisehirspor.com/forum/forum_posts.asp?TID=3276&PID=731829#731829

Anadolu'nun Son Kalesi!

Amigo Orhan

No Pyro No Party!

Yağmurda Çamurda

problem?

Seni Bizim Kadar...

Kuralları S*ktir Et!

Maziyi Savura Savura..

Her Zaman, Her Yerde !

Seninleyiz

Bir Defa Değil Bin Defa !

Aşk Siyah Kırmızı

Anti Bizans

Kaldırım Tribünü!

Tapmadık Asla..