Tribünde ''Kelebek''in Ne işi Var ?

Geçtiğimiz Cuma günü deplasmanda oynanan Bursa maçında birçok karşılıklı sürtüşme yaşandı.

Rakip tribünün üzeri ve etrafı filelerle, tellerle kaplı olduğu için Bursalılar pek fazla zarar görmedi bu sürtüşmeden.

İşeyip üzerimize attıkları pet şişeler, büfecinin V.İ.P. tribünden attığı ayranlar, bayram harçlığı niyetine atılan bozuk paralar bir yana 2. golü yedikten sonra size yaşadığım olayı anlatayım.

Golü yedik, haliyle Bursasporlular müthiş sevinç içersinde.Onların aşırı sevinciyle bizim aşırı üzüntü birleşince bir sürtüşme daha yaşandı ve karşılıklı atışmalar başladı.

Küfür, tükürük, koltuk, para, şişe vs...

Üzüntüyle olan biteni izlerken bir de ne göreyim ?

Havadan bana doğru bir ''Kelebek'' uçuyor. Hemen konumumu değiştirip ''Kelebek''ten kaçtım.

Şimdi diyeceksiniz ki ''Kelebek''ten kaçılır mı ?

Kaçılır efendim, bal gibi kaçılır...

Havada uçan ''Kelebek'' ne kadar hayvan değil o kadar kesici bir aletse, onu atan adam da o kadar insan değil, o kadar HAYVANdır.Düşen ''Kelebek''i yerden aldım.O hayvana geri göndermeyi düşündüm bir anlık ancak biraz düşününce ''Kelebek''in o HAYVAN'a isabet etme oranının ''Açık kale arkasındaki seyirciler/1'' olduğunun farkına vardım.

Daha sonra yapılabilecek en doğru şeyin kesici aleti polise teslim etmenin olduğunu karar verip ön tarafa yöneldim.Ben polisi çağırmak amacıyla ''Kelebek''i gösteriyorum, işgüzar kameramanlar flaş patlatıyor, ''Tribün terörü yapan birini suç aletiyle afişe edeceğiz'' düşüncesiyle.Tabii böyle bir durum olmaması için derdimizi anlatmaya da çalıştık.

Uzun uğraşlar sonucunda polis memurlarından biri geliyor, ''Tutanak tutarsanız teslim ederiz!'' diyoruz, ''Benim öyle bir yetkim yok'' cevabını alıp üst rütbeli birini beklemeye devam ediyoruz.

Biraz bekledikten sonra polis kontrol noktasındaki bir direğe daha önce yazılmış olan ''..... ESES'' yazısını eline sprey boyayı alıp karalayan polise derdimizi anlatıp suç aletini teslim ederek gerekenin yapılmasını istedik.

Ben kameramın ''Kalem Pilleri''ni içeri zor sokarken bu alet nasıl içeri sokuluyor ?

Allah korusun o alet benim kafama gelseydi ?
Allah korusun o aleti benim yerime başka bir renkdaşım alıp, o tribüne geri gönderseydi ?
Allah korusun o alet geri gönderildiği tribünde ufak bir çocuğun başına gelseydi ?

Eskişehirsporlu terörist, Eskişehirsporlu vahşi, Eskişehirsporlu çocuklara zarar veren taraftar topluluğu olacaktı...(Ya da tam tersine Bursasporlu)

Tribünde Kelebek'in ne işi var ?
Kelebek hayvansa eyvallah da
İnsan kılıklı o Hayvan'ın tribünde ne işi var ?

0 yorum:

Anadolu'nun Son Kalesi!

Amigo Orhan

No Pyro No Party!

Yağmurda Çamurda

problem?

Seni Bizim Kadar...

Kuralları S*ktir Et!

Maziyi Savura Savura..

Her Zaman, Her Yerde !

Seninleyiz

Bir Defa Değil Bin Defa !

Aşk Siyah Kırmızı

Anti Bizans

Kaldırım Tribünü!

Tapmadık Asla..