Erkan Kurt abimizi kaybettik...


Cumartesi günü bizim evin oradaki bakkalda duran Anadolu Yıldızı Derneği'nden bir abimizle nasılsın-iyisin muabbeti yaparken moralinin bozuk olduğunu öğrendim.

Hayırdır abi derken ''Tribünden Erkan intihar etmiş'' cevabını aldım.Şok oldum ve aklıma ilk gelen Maviş Erkan abimiz olsa da muabbetin devamında onun olmadığını söyleyince rahatladım ama yine de kaybettiğimiz bir Eskişehirsporlu abimiz olunca insan bir tuhaf oluyor, muabbet biraz daha devam etse gözlerden yaş gelecekti onun için hayırlı işler abi diyerek dükkandan ayrıldım.

Belki yanlış bilgidir falan diye internette dolaşırken tribün büyüklerimizden olanların sosyal paylaşım sitelerindeki mesajları görünce olayın gerçekliği doğrulanmış oldu.

Ayder grubu abilerinden Erkan KURT abimizmiş hayata veda eden.

Eskişehirspor maçlarına ilk defa gelmeye başladığım zamanlarda bir İnegöl deplasmanına gitmek için derneğe gidip otobüslere ismimi yazdırmaya gitmiştim ve ilk kez orada görmüştüm Erkan abiyi, ailenin haberi var mı, izin verecekler mi şeklinde sohbetimiz olmuştu.

Bir de aşağı-yukarı 3 sene önce Nevşehir'deki özel bir maça gitmiştik aynı otobüste.Maç öncesi peri bacalarının bulunduğu bölgeyi gezerken oradaki bölge esnafı ile aramızda büyük olaylar çıkmıştı.Jandarmanın bulunduğumuz bölgeye gelmesiyle olaylar sona erdi diye düşünürken, adamın biri pantolonun kemerini çıkarmış jandarmanın yanında vuruyordu Erkan abinin sırtına.

Fazla tanımasam da Erkan abiyi, Eskişehirspor için yüzlerce kilometre yol gidip, gözümün önünde jandarmanın dibinde maruz kaldığı kemerli saldırı bile yetiyor gözlerimin dolmasına...

Hepimizin başı sağolsun.

0 yorum:

Anadolu'nun Son Kalesi!

Amigo Orhan

No Pyro No Party!

Yağmurda Çamurda

problem?

Seni Bizim Kadar...

Kuralları S*ktir Et!

Maziyi Savura Savura..

Her Zaman, Her Yerde !

Seninleyiz

Bir Defa Değil Bin Defa !

Aşk Siyah Kırmızı

Anti Bizans

Kaldırım Tribünü!

Tapmadık Asla..