Ne topçu ol,ne popçu...

Hani derler ya bu devirde ya topçu olacaksın ya popçu diye,ben de diyorum ki ne topçu ol ne popçu...


Polis tanıdığı ol,akrabası ol,komşusu ol..!

Geçtiğimiz hafta sonu Eskişehir'de oynanan Eskişehirspor-Beşiktaş maçının en ucuz bilet fiyatı 50 TL'ydi.Buna rağmen yine stad doluya yakındı ancak maç öncesi gördüklerim tıpkı geçen sene Galatasaray maçı öncesi olduğu gibi kafamı bozdu...


Taraftarların güvenliğini sağlamakla görevli polis memurları,babasının yanında stada girmesine izin verilmeyen küçücük EsEs sevdalılarının bulunduğu bir ortamda yaşını başını almış,koca adamları himayelerine almış,illegal yollardan stada sokmuşlardı.


Maçtan 7 saat önce stada gelip,akşam yapılacak şov için güneş altında saatlerce çalışan,emek harcayan yaşları 15i geçmeyen çocukları dışarı atan güvenlikçilere ''Polislerin yanındakileri de çıkarsanıza...'' dediğimizde,onu polis arkadaşlara söyleyeceksiniz cevabını aldık...


Polistir,yoruluyor,fazla mesai yapıyor eyvallah ama bunun için ücretini aldığını da biliyoruz.Ne olursa olsun görev yapıyorum diye stada bedava yakınını sokma hakkını kimden alıyorsunuz bilmiyorum ama bileti yok diye staddan çıkarılan küçücük EsEs  sevdalılarının ahı birgün sizlerden çıkacaktır emin olun...


Bu yaşananları dile getirmesem benim de sizden bir farkım kalmayacaktı ancak o masum çocukların staddan atılışıyla sizin yanınızdaki kazık kadar adamları görüp de dile getirmemek harbiden eşeklik olurdu...


Fotoğraflardan birçok polis memuru net olarak görülebilir.Belirlenen polis memurları hakkında yasal işlem yapılmasını talep ediyorum..!

İşte fotoğraflar ;





1 yorum:

Adsız dedi ki...

Herşey yönetimde bitiyor.
Bilinçli yönetim istiyoruz.Bedava bilet değil...

Anadolu'nun Son Kalesi!

Amigo Orhan

No Pyro No Party!

Yağmurda Çamurda

problem?

Seni Bizim Kadar...

Kuralları S*ktir Et!

Maziyi Savura Savura..

Her Zaman, Her Yerde !

Seninleyiz

Bir Defa Değil Bin Defa !

Aşk Siyah Kırmızı

Anti Bizans

Kaldırım Tribünü!

Tapmadık Asla..