Tüttür Çevik Kuvvet Oleeeey!

31 Ocak 2010 Pazar günü Bursa Atatürk Stadı'nda Bursaspor'un Eskişehirsporumuzu 3-1 mağlup ettiği maçın devre arasında,Eskişehirsporluların bulunduğu rakip tribün ile Bursasporluların bulunduğu protokol tribünündekiler arasında atışmalar oldu.

Durumu gören güvenlik güçleri o bölgeye çevik kuvvet polislerini yerleştirdi.Aynı şekilde diğer taraftaki protokol tribününün bize yakın kısmında bulunan Bursasporlular da polisler tarafından uzaklaştırıldı.

Neyse maçta 2. yarı başladı çevik kuvvet ekipleri tampon bölgede,içlerinden bir tanesi yakmış sigarayı tüttürüyor inceden...

Ben de bunu kaçırmadım tabii ki anında fotoğrafladım.

Şimdiye kadar gittiğim hiçbir maçta böyle birşey görmediğimden ötürü görev başında bu yapılanın suç olabileceğini düşündüm ve amacım polis tarafından olası bir kötü muamelede bu fotoğrafların şikayet amaçlı kullanılmasıydı ancak gerek maç öncesi gerek maç sonrası Bursa polisinin bizlere en iyi şekilde yaklaşımlarından ötürü sigara bağımlısı çevik kuvvet polisinin yüzünün görünmesini engelledim :)

1.Foto (Sigara Sağ Elde)
2.Foto (Sigara Ağızda,çek çek çek çek,yarasın...)
3.Foto (Polis Durumu Çaktı sanırım bana doğru bakıyor :)

0 yorum:

Anadolu'nun Son Kalesi!

Amigo Orhan

No Pyro No Party!

Yağmurda Çamurda

problem?

Seni Bizim Kadar...

Kuralları S*ktir Et!

Maziyi Savura Savura..

Her Zaman, Her Yerde !

Seninleyiz

Bir Defa Değil Bin Defa !

Aşk Siyah Kırmızı

Anti Bizans

Kaldırım Tribünü!

Tapmadık Asla..